გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი
,გვარი, პირადი ნომერი: მზევინარ ბაღდავაძე 37001015748
საგანი-ქართული ენა
და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური
, კლასი -III საფეხური, X კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა-18
გაკვეთილის თემა:
შოთა რუსთველის ბიოგრაფია
გაკვეთილის მიზანი;
პოეტის ბიოგრაფიული ცნობების შესწავლა.
ახალი ინფორმაციების გაგება- გააზრების უნარების განვითარება. შესწავლითი კითხვის უნარის განვითარება.
ახალი ინფორმაციების გაგება- გააზრების უნარების განვითარება. შესწავლითი კითხვის უნარის განვითარება.
სტანდარტი:X 5,10 მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველების სტრატეგიების გამოყენება.
იყენებს კითხვის სხვადასხვა სახეს: შესწავლით კითხვას , გაცნობით კითხვას და სხვა. მოინიშნავს და ამოიწერს ტექსტიდან
მნიშვნელოვან ციტატებს.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო. წთ
|
1
|
კლასის ორგანიზაცია,
მისალმება,
გაკვეთილის მიზნისა
და შეფასების კრიტერიუმების
გაცნობა.
|
საუბარი
|
მთელი კლასი
|
შეფასების კრიტერიუმების ცხრილი.
|
3 წთ.
|
2
|
Aფაზა გამოწვევის ფაზა გაკვეთილი იწყება კითხვებით. მასწავლებელი სვამს კითხვებს. მოსწავლეები პასუხობენ. კითხვები:
1 რომელ საუკუნეში ცხოვრობდა შოთა რუსთაველი? 2 ვის მიუძღვნა მან თავისი უკვდავი პოემა? 3 რა იცით პოეტის ბიოგრაფიის
შესახებ?
|
გონებრივი იერიშის მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
|
6 წთ.
|
3
|
B
ფაზა
ცოდნის კონსტრუირება. მასწავლებელი გადმოსცემს პოეტის
ბიოგრაფიას.
|
მინი ლექცია
|
მთელი კლასი
|
|
10 წთ.
|
4
|
მასწავლებელი უჩვენებს კლასს სლაიდებს, თან საუბრობს
მათ შესახებ.
|
ვიზუალური მასალის ჩვენება, საუბარი
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
5 წთ.
|
5
|
სახელმძღვანელოში არსებული მასალის შესასწავლად კლასი
იყოფა სამ ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს ტექსტის
მესამედი ნაწილი წასაკითხად და კლასის წინაშე წარსადგენად.
|
ჯგუფური მუშაობით ტექსტის დამუშავება
შესწავლითი
კითხვა
|
ჯგუფური
|
სახელმძღვანელო, კალამი, საწერი ფურცელი
|
8 წთ.
|
6
|
C ფაზა
რეფლექსია
მასწავლებელი სვამს შემაჯამებელ კითხვებს: 1რას ნიშნავს
სიტყვა ,,რუსთველი“? 2 სად გვხვდება პირველად სახელი ,,შოთა“? 3 რა ადასტურებს იმას,
რომ შოთა რუსთველი თამარის თანამედროვეა? 4
რა აკავშირებდა პოეტს ჯვრის მონასტერთან?
5რომელმა მეცნიერებმა აღმოაჩინეს რუსთველის პორტრეტი პალესტინაში?
|
კითხვა-პასუხი
|
ინდივიდუალური
|
|
8 წთ.
|
7
|
შევაფასებ მოსწავლეებს განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
შეფასებით
|
|
|
|
3 წთ.
|
8
|
საშინაო დავალება: სპეციალურ ლიტერატურაში( ნელი რუხაძის
,,შოთა რუსთაველი სკოლაში“)მოიძიონ ხალხური გადმოცემები შოთა რუსთაველზე.
|
|
|
|
2 წთ.
|
მისაღწევი შედეგები
;შედეგი თვალსაჩინოა, როცა მოსწავლე ყურადღებით
ისმენს და იმახსოვრებს მნიშვნელოვან ფაქტებს, იძლევა შეკითხვებს ,ალაგებს და აანალიზებს
მასალას, შესწავლითი კითხვისას ამოიწერს ფაქტობრივი თვალსაზრისით მნიშვნელოვან ციტატებს
,იძლევა სწორ და დამაჯერებელ პასუხებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий