суббота, 26 мая 2018 г.

გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი ,გვარი, პირადი ნომერი:  მზევინარ  ბაღდავაძე  37001015748
საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური , კლასი -III საფეხური, X კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა-18
გაკვეთილის თემა: შოთა რუსთველის ბიოგრაფია
გაკვეთილის მიზანი; პოეტის ბიოგრაფიული ცნობების შესწავლა.
       ახალი ინფორმაციების გაგება- გააზრების უნარების განვითარება. შესწავლითი კითხვის უნარის განვითარება.
სტანდარტი:X 5,10 მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველების სტრატეგიების გამოყენება. იყენებს კითხვის სხვადასხვა სახეს: შესწავლით კითხვას , გაცნობით  კითხვას და სხვა. მოინიშნავს და ამოიწერს ტექსტიდან მნიშვნელოვან ციტატებს.
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო. წთ
1
კლასის ორგანიზაცია, მისალმება, გაკვეთილის მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების  გაცნობა.
საუბარი
მთელი კლასი
შეფასების კრიტერიუმების ცხრილი.
3 წთ.
2
Aფაზა გამოწვევის ფაზა  გაკვეთილი იწყება კითხვებით. მასწავლებელი სვამს  კითხვებს. მოსწავლეები პასუხობენ. კითხვები: 1 რომელ საუკუნეში ცხოვრობდა შოთა რუსთაველი? 2 ვის მიუძღვნა  მან თავისი უკვდავი პოემა? 3 რა იცით პოეტის ბიოგრაფიის შესახებ?        

გონებრივი იერიშის მეთოდი
მთელი კლასი

6 წთ.
3
B ფაზა  
ცოდნის კონსტრუირება. მასწავლებელი გადმოსცემს პოეტის ბიოგრაფიას.
მინი ლექცია
მთელი კლასი

10 წთ.
4
მასწავლებელი უჩვენებს კლასს სლაიდებს, თან საუბრობს მათ შესახებ.     
ვიზუალური მასალის ჩვენება, საუბარი
მთელი კლასი
კომპიუტერი, პროექტორი
5 წთ.
5
სახელმძღვანელოში არსებული მასალის შესასწავლად კლასი იყოფა სამ ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს  ტექსტის მესამედი ნაწილი წასაკითხად და კლასის წინაშე წარსადგენად.

ჯგუფური მუშაობით ტექსტის დამუშავება
შესწავლითი    კითხვა
ჯგუფური
 სახელმძღვანელო,  კალამი, საწერი ფურცელი
8 წთ.
6
C ფაზა
რეფლექსია
მასწავლებელი სვამს შემაჯამებელ კითხვებს: 1რას ნიშნავს სიტყვა ,,რუსთველი“? 2 სად გვხვდება პირველად სახელი ,,შოთა“? 3 რა ადასტურებს იმას, რომ შოთა   რუსთველი თამარის თანამედროვეა? 4
რა აკავშირებდა პოეტს ჯვრის მონასტერთან?
5რომელმა მეცნიერებმა  აღმოაჩინეს რუსთველის პორტრეტი პალესტინაში?
კითხვა-პასუხი
ინდივიდუალური

8 წთ.
7
შევაფასებ მოსწავლეებს განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებით



3 წთ.
8
საშინაო დავალება: სპეციალურ ლიტერატურაში( ნელი რუხაძის ,,შოთა რუსთაველი სკოლაში“)მოიძიონ ხალხური გადმოცემები შოთა რუსთაველზე.



2 წთ.

მისაღწევი შედეგები ;შედეგი თვალსაჩინოა, როცა მოსწავლე  ყურადღებით ისმენს და იმახსოვრებს მნიშვნელოვან ფაქტებს, იძლევა შეკითხვებს ,ალაგებს და აანალიზებს მასალას, შესწავლითი კითხვისას ამოიწერს ფაქტობრივი თვალსაზრისით მნიშვნელოვან ციტატებს ,იძლევა სწორ და დამაჯერებელ პასუხებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი ,გვარი, პირადი ნომერი:   მზევინარ   ბაღდავაძე   37001015748 საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა...